среда, 20 ноября 2013 г.

1.პროექტის  სახელწოდება:შიდსი
2.პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:გახსოვდეთ,თქვენი ცხოვრების წესი თქვენი ჯანმრთელობის გარანტიაა.
3.პროექტის აქტუალობა:პროექტი აქტუალურია,რადგანს შიდსი მოიაზრება ყველაზე დიდ საფრთხედ კაცობრიობისათვის და ყოველდღიურად ინფიცირდება და იღუპება ათასობით ადამიანი.
4.პროექტის მიზნები:დღეისათვის ჩვენს ქვეყანაში აღინიშნება დაბალი სანიტარული კულტურა  და შიდსის შესახებ ცოდნის დაბალი დონე.ამიტომ მნიშვნელოვანია მრავალმხრივი ინფორმაციის მიწოდება მოსწავლეებისატვის.
5.მონაწილეთა ასაკი:14-15-16 წელი.
6.ვადები/ხანგრძლივობა:სასწავლო წლის რომელიმე 2 თვე.
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:პრეზენტაციების მომზადება, წარდგენა,ინტერნეტიდან,ჟურნალებიდან,წიგნებიდან,საჭირო ინფორმაციის მოძიება,ინტერვიუს აღება,ვიდეომასალის შექმნა,სურათებისა და ვიდეომასალის ინტერნეტში განტავსება,საინფორმაციო  პლაკატების შექმნა.
8.პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები:ინტერნეტი,ჟურნალები, წიგნები,ვიდეოკამამერა,ფორმატები,მარკერები.
9.პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეთა ერთი ჯგუფი ინტერნეტ სივრციდან, წიგნებიდან, ჟურნალებიდან მოიძიებს მასალას და ამზადებს პრეზენტაციას-შიდსის შესახებ. მეორე ჯგუფი ატარებს კვლევას იმის შესახებ, თუ რამდენად არიან ინფორმირებულნი მათი გარშემომყოფნი დაავადებებთან დაკავშირებულ საკითხებზე და ახდენენ სტატისტიკური ინფორმაციის პრეზენტაციას დიაგრამების საშუალებით.მესამე ჟგუპი სტუმრობს აივ.სადიაგნოსტიკოლაბორატორიას და ეცნობა დიაგნოსთირების პროცესს.იღებს ინტერვიუს ექიმიდან და სურატებისა და ვიდეომასალის საშუალებით ახდენს მოძიებულის წარდგენას.მეოთხე ჯგუფი ეცნობა, თუ რა მიღწევებია ბოლო დროს ანტივირუსული პრეპარატების შექმნის თვალსაზრისით
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას ბიოლოგიაში მათემატიკაში და ისტი-ში.განივითარებენ ურტიერთთანამშრომლობის,კვლევის,ინპორმაციის მოძიების დამუშავების,წარდგენის უნარ-ჩვევები.
11.პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):მაგდა დავითნიძე
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:magdadavitnidze@gmail.com
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:magdadavitnidze.blogspot.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий